Thursday, January 1, 2009

Tahun 2009

Disebabkan malaysia dan seluruh negara di dunia menggunakan tahun jesus disalib, jadi Selamat Tahun Baru!

Disebabkan aku cuba dan cuba dan cuba sedaya upaya, tahun ini aku tidak mahu cuba. Aku mahu buat bodoh je. Tahun 2009 aku mahu buat bodoh. Aku mahu fokus bermula dari diri sendiri sehingga capai salah satu matlamat yang paling dekat dahulu iaitu Lesen memandu kapal terbang, kemudian kerja. InsyaAllah kalau sudah mencapai matlamat ini baru lah aku fokus yang lain. Itu pun kalau aku nak.

Kadang-kadang aku terfikir, asal susah sangat nak jadi baik? bila jadi baik, asal susah sangat nak maintain jadi baik?

Kadang-kadang aku terfikir, best jugak cuba yang baru..cabaran baru..semuanya baru..

Kadang-kadang aku terfikir, best ke tukar-tukar barang baru, ape yang adanya tak best ke?

Kadang-kadang aku terfikir, apa yang menyebabkan aku terfikir semua ni?

No comments: